Oare chiar vinde?
E dimineata. Suna ceasul/mobilul/mama la telefon…. sa te TREZESTI! Mergi in baie sa te speli pe dinti si sa iti faci dusul de dimineata. Ala pe fuga si mai mult spre rece data apa, ca sa te ajute si sa te „grabeasca” sa indepartezi urmele somnului dulce. Poate ca dai drumu la TV in timp ce iti pregatesti cafeaua/laptele/pachetelul pentru servici/scoala/gradinita (aici banuiesc ca mama sau tata pregateste) si in primele 5 minute deja se face referire vizuala sau audio la s-ex.
Peste tot, in ziare, reviste, pe net, pana si pe site-uri serioase si decente apar reclame, anunturi sau alte „trimiteri” catre „zona” respectiva. Statisticile? 98% din reclamele care au scene care arata explicit sau mascat sau sugereaza doar actul sexual, sunt preferate de publicul „alegator”, in majoritate barbati.
Asta inseamna ca „piata” mondiala de bunuri si servicii din ziua de azi e formata din barbati cu lipsa de sex si care cumpara orice surogat care le aminteste cat d ecat de activitatea aceasta? DA, poate.
Cum abordam insa problema in relatii? Simplu: radical. De ce?
Un exemplu „si ma duc”: te ostenesti sa ii pregatesti o surpriza. Sa ii faci un cadou, un favor, o mica atentie etc. Poate organizezi o iesire, un eveniment retras, etc etc etc. Daca nu include si s-ex…. nu e NIMIC. Nu e vazut, nu e „gustat”, nu e inteles ca ceva special. De ce?Pentru ca nu s-a terminat cu/nu a inceput cu/nu a continut SI s-ex.
Sounds familiar?
Articol din categoria: Parenting
0 comentarii