MARKETINGB2B aftermath

Avand cea mai mare experienta in organizarea de evenimente de marketing, comunicare si Internet in Romania, Evensys a lansat in 2011 prima editie a unei conferinte unice ce s-a adresat comunitatii business-to-business locale. La eveniment au participat specialisti si practicieni romani si internationali, care au impartasit companiilor tactici, strategii, idei si solutii pentru a promova eficient produsele si serviciile lor.

Marketing B2BCei care ma urmariti pe Twitter sau ati urmarit ieri hashtagul #marketingB2B, ati putut sa simtiti, atat cat s-a putut, ce s-a intamplat pe 12 Aprilie 2011 la Bucuresti, in cadrul evenimentului Marketing B2B, organizat de Evensys si moderat de acelasi Manafu.

Fiind la prima editie, un fel de beta sa spunem, am apreciaat stradania vorbitorilor de a nu cadea in latura B2C. Unii au reusit.

Au vorbit, in ordinea cronologica (si pe cati i-am vazut/auzit eu):

1. Aneta Bogdan – despre branding B2B.

+ : Multe informatii, stralucita ordonare de idei si plan logic al prezentarii.

: Dupa nici 3 minute de vorbit, l-a pus pe @citizenionut sa isi inchida laptop-ul si apoi a dat o „tura” de sala, obligand pe toti sa faca la fel, sa nu-i „fure continutul, ea avand drepturi”. De la faza aia s-a cam instalat un „pay-wall” intre ea si sala. Plus ca a vorbit o ora si jumatate. Prea mult.

 

2. Bogdana Butnar – fana declarata Microsoft (Dynamics?) CRM

+ : Volubila, spontana si cu un vocabular cool, dar in acelasi timp profi si respectuos. A adus „lumina” dupa Aneta si ne-a facut sa zambim de multe ori, cu acea mina de „aaah, stiam ca mai auzisem undeva chestia asta” pe fata. Curcubeu.

: Nu am inteles faza cu fusta aia rosie. Noroc cu @Georgiana_M, care mi-a zis sa nu ma bag ca cika e latest shit in moda. Deci si acest „minus” vazut de mine, se pare ca devine plus 🙂

 

3. Kyriakos Xydis – Executive Vice President / Retail Distribution, Bancpost – a distrus fonetica English pe urmatorii 10 ani 🙂

+ : are bani si e sexy (dupa spusele reprezentantelor de sex feminin din sala)

: „http://twitter.com/#!/adspedia/status/57715980465487872

 

4. Florina Pinzaru, Marketing Communication Manager, GDF SUEZ Energy Romania – a vorbit despre „Marketing B2B integrat: despre promovare”

+ : diplomata, belsug de informatii

: prea „teachy”, a mentinut usor voalat directia B2B

 

5. Cristian Halmajan – Clients & Markets Director, Deloitte : Social CRM

+ : nu gasesc ceva concret de evidentiat

: a fost din pacate total B2C tot ce a vorbit el

 

6. Adrian Stanescu a vorbit despre LinkedIn, care se pare ca este de departe cea mai scumpa piata dpdv CPC si mia de afisari la bannere, dar este foarte targetat.

+ : multa informatie interesanta

: devieri spre B2C, cu iz HR (tinand cont si de profilul declarat LinkedIn)

 

7. Andrei Rosca (Spada) a tinut o prezentare despre „Blogging for #B2B”. Trebuie facut pentru ROI clar: profit. A detaliat ciclul de nastere a blogului B2B, adaugarea de continut,persoanele care scriu, KPI-uri,ROI, etc. Foarte informat si fara emotii.

+ : sigur pe el, informatii clare, stapaneste bine vorbitul in public si limba romana nu este schingiuita

: usoara deviere B2C dar si-a revenit pe parcurs

 

8. Manafu – despre facebook in B2B

+ : nu a intrat in discutii despre limitarile legale Facebook si frecventele shift-uri de TOS, pentru ca nu am mai fi terminat …

: tot B2C kinda ruled in ce a prezentat, dar a dus-o spre final in B2B 🙂

E de laudat initiativa lui @manafu cu #marketingB2B insa se pare ca inca ne e greu sa „scapam” de stereotipurile B2C … insa ne redresam noi, sunt sigur.

Voi cum ati vazut evenimentul?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.