
Particip de vreo 10 ani la tot felul de survey-uri online, cu premii care mai de care mai „motivatoare”: walkman-uri, bate de baseball, mingi de golf, manusi de portar (fotbal) etc. Ultimul survey la care am stat treaz pana spre 2 AM ca sa-l termin promitea un iPad 2 si era unicul premiu.
Am adormit cu el in gand, asa ca dis de dimineata m-am pus pe cautat online sa gasesc un pret bun, din Romania, in paralel efectuand aceleasi „operatii” si pe siturile din USA. Si dai si dai, browse si search, save si click pana cand ajung pe quickmobile.ro si gasesc un pret acceptabil la iPad 2, 64 GB, 3G, WIFI, negru. Nu are nici un sens sa ma apuc sa descriu ce facilitati are, sunt sigur ca le cunoasteti, insa merita de mentionat aici altceva: fata de alte magazine online din spatiul .ro pe quickmobile.ro am gasit si link catre manualul iPad 2, in limba romana. Iar garantia pe viata la numai 50 de lei mi-a facut cu ochiul.
Bun, deci am decis sa mi-l cumpar si astept eu frumusel salariul (avansul), cand a doua zi primesc un email de la [o firma din USA] cum ca „You are the winner of our ETC ETC Survey and you’ve won an” … ghici ce? iPad2, 64 GB, 3G, WIFI…. alb 🙂
Am concluzionat ca e soarta si ca desi pretul celor de la quickmobile.ro era cel mai mic de pe piata din Romania, sa fim sinceri, nu egaleaza GRATIS-ul castigat de mine.
Asa ca va zic: cand verificati oferta la device-uri, laptop-uri si tablete, incercati quickmobile.ro … asta daca nu castigati produsul dorit gratuit 🙂
Ce produs ai vrea sa iti iei in urmatoarele 2-3 saptamani si o sa incerci quickmobile.ro?
Aceasta este o campanie QuickMobile.ro
Articol din categoria: Fără categorie
5 comentarii
Vrajeala, esti vreun angajat quickmobile care face reclama gratuita acestor escroci. Nota 1 pentru toate serviciile voastre, quickmobile.
QUICKMOBILE sunt foarte neseriosi.
Am avut si eu o experienta neplacuta cu aceasta firma. Am achizitiona un telefon blackberry, iar de la inceput telefonul se restarta. Am dat vina pe soft, dar dupa update telefonul a continuat sa isi dea restart. Am sunat la quickservice, pentru a anunta defectul pe care il am si ca doresc sa trimit telefonul la garantie. Cei la quickservice mi-au zis sa stau linistit ca o sa vina fancurier sa imi ridice telefonul in maxim 48 de ore. Totul bine si frumos , pana cand coletul a ajuns la quickservice si : „Status comanda: Ultimul status al expeditiei: refuz plata transport in data”. Deci ? Ce pretentii mai aveti sa il mai repare daca refuza sa ridice coletul ? Desi ei se lauda ca au contract cu firma de curierat.
Deci rugativa sa nu vi se strice terminalul, ca o sa ramaneti in aer cu el + nervi+bani aruncati aiurea, pacat ca nu pot face upload si la documente sa demonstrez ca nu vorbesc prostii.
Nu recomand sa cumparati nimic de la QUICKMOBILE.
precis ai trecut la colet alte sume decat transport pt ca si eu am trimis l ei in service acu 2 saptamani si nu mi-au refuzat coletul…cand am sunat mi-au zis doar sa nu trec la colet”valoare declarata sau ramburs” si coletul va fi primit cu plata transportului la ei…asa ca tu precis ai trecut una din astea doua sume si acuma facu scandal pe net…macar ai bun simt si spune exact ce ai patit nu te vaicari ca una de pe strada…
O scurtă atenționare pentru a nu păți și voi ce mi se întâmplă mie! Sper să nu aveți ocazia să vi se defecteze telefonul cumpărat de la QuickMobile.ro, pentru că vă doriți să nu îl fi cumpărat de acolo. Deși în garanție, deși propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deși cu o problemă recunoscută de producător, au așteptat până în ultima zi a termenului de soluționare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Și acela nici măcar la fel cu cel defect, nici măcar același brand și doar unul singur, nu mai multe modele din care să pot alege, chiar și cu plata unei eventuale diferențe. Așa că, de trei săptămâni aștept să îmi fie rezolvată o problemă simplă de înlocuire a unui aparat în garanție! Jenantă atitudine față de clienți! Așa că, pe cât posibil, ori nu achiziționați de la ei, ori rugați-vă să nu se defecteze!)))