Anul acesta, Webstock 2011, revine in forta dar cu atentie la detalii. Daca anul trecut au fost peste 600 de participanti, anul acesta numarul celor prezenti in sala nu va depasi 400, deoarece organizatorii doresc sa puna accent pe calitatea discutiilor si a networking-ului si nu pe un nou record de audienta. Asta va aduce cu siguranta mai mult timp de discutii intre cei participanti. (si timp sa infuleci ceva intre 2 prezentari – GREAT FOOD la event-urile Evensys by the way:))
Imi place idea asta, mai ales ca de cate ori merg la un eveniment de acest fel, e asa de greu sa apuci sa discuti cu toti cei pe care ti i-ai propus sa-i abordezi, din cauza timpului foarte limitat si a numarului mare de oameni.
Pentru aceasta editie, organizatorii au intrebat „lumea” ce anume ar dori sa auda, despre ce se doreste sa se „faca vorbire”, ce teme sa se abordeze etc. Si lumea a grait.
Pe ce se va axa deci Webstock 2011?
Anuntate de Cristi Manafu, iata tematicile care au razbit in programul conferintei:
INSPIRE – In aceasta sesiune dorim sa reunim persoane care ne inspira prin activitatea lor in social media si nu numai, persoane care detin blog si sunt orientate catre tehnologie.
BLOGGING – Ne propunem sa realizam un micro-eveniment dedicat blogurilor, inspirat de noul val de bloggeri ce a cuprins blogosfera romaneasca in 2011.
SOCIAL MEDIA PROFESSIONALS – Una dintre sesiunile pregatite pentru Webstock 2011 va fi concentrata pe reuniunea persoanelor ce lucreaza in social media, actiune inspirata din lansarea grupului Social Media Professionals in Romania (ce poate fi accesat pe LinkedIn).
FUTURE TRENDS – Sub aceasta umbrela dorim sa dam intalnire bloggerilor pasionati de tehnologie si dezvoltatorilor de aplicatii.
Daca vrei sa participi la Webstock 2011 ai cateva posibilitati la indemana: poti cere o invitatie gratuita, poti participa ca si voluntar in echipa de organizare sau te poti inscrie in modul clasic. Fiecare solicitare primeste un raspuns in prima instanta. Invitatiile vor fi distribuite pana pe 20 sept. La acea data va fi trimis un mesaj tuturor celor pentru care nu am putut furniza invitatii.
Anul acesta, ca sa compenseze limitarea de locuri din sala, evenimentul va fi transmis live pe internet, deci numarul celor care vor putea „participa” mai mult ca sigur ca va depasii numarul celor de la editia 2010.
Nu uitat nici de inscrierile pentru competitia Webstock Awards, care au intrat in linie dreapta, iar proiectele pot fi inregistrate gratuit in concurs pana VINERI, 9 septembrie si trebuie sa se incadreze intr-una din cele 12 categorii disponibile aici.
Ne vedem acolo.
Articol din categoria: Social Media
0 comentarii