Nu stiu de vreun alt eveniment pana acum, care sa se fi organizat in noua sala deconferinte de la Stadionul Arena Cluj. Ei bine, iata ca pe 25 aprilie 2012, puteti participa la conferinta cu tema „Office Tech 2012”. Despre ce e vorba?
Biroul este locul unde ne petrecem multi dintre noi, mai mult de o treime din viata. Este deosebit de important ca mediul existent la birou sa contina o suma de factori tehnici, dinamici, de impact vizual ori chiar psihologici, astfel incat randamentul nostru, al colegilor, sau al angajatilor sa fie maxim. In cadrul acestei conferinte vom afla de la specialisti din domenii diferite, cum sa punctam corect in constructia si managementul unui birou profitabil.
Ce se va discuta?
- Abordarea arhitecturala in cazul birourilor.
- Design-ul interior pentru birouri.
- Relatiile in birou din perspectiva psihologica.
- Tehnologia in birou.
- Achizitia biroului – perspectiva imobiliara
- Modalitati noi de organizare a biroului: Feng-Shui.
Cine ar trebui sa participe?
Aceasta conferinta se adreseaza oricarei persoane care intentioneaza sa construiasca, sa achizitioneze, sa decoreze, sa organizeze, sa anime sau sa intemeieze un birou. Atat studenti, cat si agenti imobiliari, constructori, dezvoltatori imobiliari, reprezentanti ai managementului, responsabili de resurse umane, sau orice alte persoane ce au un punct comun cu „biroul” sunt asteptate la aceasta conferinta de o zi, in care sa afle detalii surprinzatoare din viata de zi cu zi.
Conferinta Office Tech 2012 va reuni prezentarile unor specialisti de renume in domeniu, invitati de onoare ai acestui eveniment. Procedura de inscriere este foarte simpla, participantii trebuind doar sa achite taxa de inregistrare si sa completeze formularul ce se regaseste pe site-ul dedicat evenimentului: http://www.global-conf.ro/office/.
Articol din categoria: Generale
0 comentarii