Sau poate un titlu mai bun ar fi:
Cum sa te intelegi bine cu blogerii si sa dai „bine” in Social Media
[cam lung? :)]
Intre 9-10
septembrie 2011 s-a desfasurat prima editie a Cluj Brands Tour si tin minte ca eram foarte curios
despre ce este, cum este, cine organizeaza etc. Citeam blogul TVDece.ro de ceva vreme si ii stiam pe cei doi „faptasi”.
Cred ca, desi nu am facut introduceri oficiale vreodata, ne-am si intalnit pe la diverse evenimente. Am urmarit cu atentie evolutia din 2011, desi datorita programului meu de atunci, nu am putut participa, nici personal si nici impreuna cu compania unde prestez.
Anul acesta, m-am bucurat ca am primit invitatie de a ma alatura ca participant din „multimea” de „activisti” clujeni din Social Media, la Cluj Brands Tour 2012. Deja am folosit din multimea de solutii oferite, un banner de participant si cel pentru timeline-ul de Facebook ca sa „marchez” cum se cuvine evenimentul.
Dintre brandurile clujene introduse in tur, personal abia astept sa ajung la Napolact (pentru ca folosim acasa produsele lor aproape in exclusivitate) si la minunatii de la Lumea lumanarilor (pentru ca am un to do de la wifey :)).
Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor
Articol din categoria: Social Media
0 comentarii