Digital Marketing Forum 2013

Digital Marketing Forum 2013

Digital-Marketing-Forum-2013

Ma bucur sa va anunt ca voi participa ca si blogger oficial, la ce-a de-a 7-a editie a Digital Marketing Forum, care se va intampla intre 6-7 martie 2013, la Crowne Plaza Hotel in Bucuresti,  si va aduce in prim plan cele mai noi idei, solutii de optimizare a campaniilor online si studii de caz relevante.

„Scopul conferintei este acela de a arata ca Internetul are un aport important la vanzarile companiilor. Exista solutii testate si tactici noi care merita aplicate, despre care nu s-a mai vorbit in alte conferinte. Veti vedea mari studii de caz si sesiuni interactive, menite sa rezolve provocarile actuale ale oamenilor de marketing in mediul digital”, spune Cristian Manafu, managing partner Evensys.

Prima zi, 6 martie, cuprinde o conferinta si trei seminarii de tip „fast-track”, care pune accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Dintre temele abordate la conferinta: solutii pentru campaniile multi-channel, tactici pentru optimizare conversiilor, strategii pentru optimizare campaniilor de search marketing, eficienta in Facebook marketing.

Cea de-a doua zi, 7 martie, este dedicata workshop-ului intensiv Digital Marketing Excellence, in care vor fi prezentate atat elementele si strategiile de baza ce pot fi folosite in marketingul digital integrat, cat si strategii mai avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.  Workshop-ul va fi sustinut de Jeremy Spiller, trainer si consultant pentru Econsultancy,  cu o experienta de 17 ani in domeniul digital.

Speakerul VIP al evenimentului, Jeremy Spiller, merita putin prezentat in detaliu:

jeremy_spillerJeremy Spiller are peste 17 ani de experienta in domeniul digital, este trainer si consultant pentru Econsultancy, cea mai importanta platforma globala de consultanta, care ofera perspective asupra tendintelor din marketing digital si e-commerce. Sustine in mod regulat prezentari la evenimente, workshopuri, seminarii pe teme de marketing online.

A fost numit Trainerul Anului si de-a lungul timpului a tinut numeroase traininguri pentru personalul din companii precum: Yell, McCann Erickson, Shure, Vodafone, John Lewis.

Este co-fondatorul agentiei White Hat Media, o agentie de digital marketing, care de-a lungul timpul a primit numeroase premii. Printre clientii agentiei se numara unele dintre cele mai mari branduri globale, cum ar fi: Microsoft, Toshiba, NHS, Hitachi, The Gym Group, Cells4Life si peste alte 40 de companii. Este specializat in marketing online, in domenii precum: planificare, strategie, implementare, management si masurare. Acestea includ: optimizarea motorului de cautare (SEO), cautarea platita (PPC), Social Media Marketing (SMM), experienta utilizatorului (UX), Display Advertising.

In prezent preda cursuri de digital marketing la Hult University, cea mai buna Scoala de Afaceri Internationala din lume. Jeremy Spiller are ca principal obiectiv de business continuarea dezvoltarii afacerilor online ale brandurilor, si extinderea cursurilor de marketing online.

Printre ceilalti vorbitori care vor participa la eveniment se numara: Nir Refuah, VP Creative, McCann Digital Tel Aviv, Raluca Kisescu, Marketing Manager, Avon, Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions, Albert Hupa, President  IRC, Alexandru Cernatescu, CEO, Head of Strategy, Infinit Solutions Agency, Stefanos Karagos, Founder Xplain, Radu Ionescu, Creative Director, Kinecto, Mihai Gongu, Creative Director, GMP Advertising, Gabriel Nedelea, Managing Director, Metromind, Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Alexandru Negrea, Social Media Manager, BCR, Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image, Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, Webdigital, Ionut Oprea, Managing Partner, Facebrands.

Pentru al saselea an consecutiv, evenimentul prezinta rezultatele studiului „Online Leading Brands”, realizat in colaborare cu Gemius Research. Studiul va dezvalui cum se vad pe web principalele branduri locale si internationale din 4 industrii majore: banci & asigurari, personal care, auto si telecomunicatii.

Pentru mai multe detalii despre evenimente, accesati si mobysite-ul: digitalforum.miniweb.ro

Desigur, daca vreti sa cititi ceva anume sau sa primiti raspuns la intrebarile voastre, le puteti lasa aici in comentarii sau direct pe Twitter la hastagul oficial: #digitalforum

Articol din categoria: Social Media

f64.ro
aaa

2 comentarii

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

f64.ro