Vom vedea dovezi reproductibile la Digital Marketing Forum?

Capture

In fiecare an in care am participat fie in sala sau ca blogger oficial, atat la Digital Marketing Forum cat si la alte evenimente similare, imi amintesc ca revenea mereu aceeasi intrebare: cand vom auzi studii de caz de la noi, romanesti? Povesti care sa ne inspire pentru ca au fost puse in aplicare de romanii nostri. Idei care sa poata fi reproduse si la noi.

Ei bine, ma bucur ca intre 6-7 martie 2013, la conferinta Digital Marketing Forum, editia a 7-a, se pare ca vom putea sa vedem si astfel de studii de caz neaose.

Cel mai mult astept si sunt curios sa aud totul despre campania la care am participat activ: „Why don’t you come over?„. Povestea a inceput pe 27 ianuarie, atunci The Guardian publica un articol in care sublinia faptul ca anumiti reprezentanti ai guvernului britanic si-au propus sa realizeze o campanie anti-imigratie. Ziarul The Guardian si-a invitat cititorii sa puna in practica ideea guvernului Marii Britanii. Ca raspuns site-ul Gandul.info a lansat o provocare cititorilor romani, propunand un raspuns. Restul e deja istorie.

Un alt studiu deloc lipsit de relevanta pentru social media si marketingul online romanesc, este recordul de fani obtinut pe Facebook de cei de la Kiss FM, care au trecut de 1 milion de fani. Pagina Kiss FM a luat amploare odata cu lansarea aplicatiilor Superstar si Top Secret, in 2012.

Bineinteles ca lista vorbitorilor care vor prezenta experientele si pataniile lor in marketingul digital, in prima zi, va fi completata cu o abordare practica in ziua 2, prin workshop-urile specifice, la care se merita sa participi.

Maine e ultima zi de inregistrare, asa ca nu pot decat sa iti zic: inscrie-te acum!

Puteti sa urmariti blogul meu pentru live blogging (alaturi de mine vor fi si Sabina Cornovac, Tiberiu Cazacioc si Alin Vlad) si bineinteles htagul oficial #digitalforum pe Twitter.

Daca vreti sa transmit vreo intrebare invitatilor va rog lasati un comment mai jos si le voi „pasa” mai departe, urmand sa va raspund aici.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.