Later edit, 26 iunie 2013, 13:02: M-au sunat cei de la marketing Zuzu (Albalact), si-au cerut scuze pentru eveniment si m-au asigurat ca ei verifica fiecare lot care pleaca de la ei. Se pare ca au trimis si spre Kaufland o sesizare. M-au incurajat sa folosesc nr de telefon de pe cutii si sa le semnalez direct astfel de incidente pe viitor. Mai mult, s-au oferit sa imi inlocuiasca iaurtul si vor trimite pe cineva acasa la noi.
Valoarea in sine a cutiei e nesemnificativa, insa gestul lor de a se sesiza si a ma contacta il aplaud. Despre valoarea nutritiva sau „sanatosenia” produselor nu comentez aici, fiecare isi alege produsele pe care le cumpara si 90% e subiectivism in alegerile astea. Dar faptul ca au facut gestul asta si au considerat importanta si acea singura cutie de iaurt care a nemultumit un client, mi se pare jos palaria.
Bravo Albalact!
[symple_divider style=”fadeout” margin_top=”20px” margin_bottom=”20px”]
Duminica am fost la Kaufland pe Campului, in Manastur (Cluj) sa cumparam una-alta. Ne place sa mergem acolo din mai multe motive: e aproape de casa, au preturi mici, au produse bune si au micii aia dumnezeiesti la intrare … Printre multe altele, am luat si un iaurt Zuzu dietetic.
Astazi la serviciu am avut cu mine iaurtul cumparat de la ei si o salata de cruditati. Ma pregateam sa gust mirificul amestec, cand…. imediat ce deschid iaurtul vad asta:
Voi ce parere aveti? Da, deja mi-a zis un coleg ca trebuia sa verific in magazin ce date de expirare avea iaurtul. Recunosc, nu prea fac asta. Nu mai am nici bonul de duminica. Deci ce pot face?
Articol din categoria: Generale
6 comentarii
Interesant era sa se sesizeze Kaufland, ca pana la urma la ei pe raft era.
Adica, plm, ma gandesc ca nici tu nu ii condamni pe cei la Zuzu… Da ii laud (nu inteleg de ce au facut-o) dar ii laud pentru autosesizare.
Bună ziua,
Ne pare rău pentru cele descrise mai sus. Ne-am asigurat în magazinul Kaufland de faptul că lotul respectiv nu este prezent la vânzare.
Vă asigurăm că este vorba de o situaţie excepţională, deoarece efectuăm controale regulate ale termenelor de valabilitate. Lotul actual prezent la raft are termenul de valabilitate 22.07.2013.
Vă aşteptăm în magazinul nostru, la Biroul de Informaţii, pentru a vă restitui suma plătită, chiar dacă nu mai aveţi bonul cumpărăturilor efectuate.
Cu bine,
Echipa Kaufland
Multumesc frumos pentru interventie.
Deja a fost efectuata livrarea la domiciliu a celor de la Albalact.
Apreciez interventia dvs. aici si o sa tratez episodul de mai sus ca o exceptie, reiterand faptul deja amintit: sunt client fidel Kaufland si doresc sa raman asa.
Uite doua firme ce merita felicitate pentru promptitudine. Mai sunt cateva care-s foarte atente la ce se intampla in social media – care au inteles, deci, cat de repede pot deveni virale stirile negative despre activitatea lor. Bravo!