Despre calatorii, legende, social media si Heineken

Background-Landing.ashx

Desi v-am spus deja ca nu beau bere, iata ca m-am aruncat orbeste intr-un concurs care e posibil sa-mi aduca o experienta spatiala. Compania care produce bautura mentionata in titlu a lansat un concurs in România, parte componenta a povestii mai complicate intitulate The Voyage, din care a facut parte si Dropped, prin care vor să descopere ceea ce ei numesc o noua specie de turist: Călătorul Legendar din Social Media, toata treaba finalizandu-se cu o chestie care imi suna foarte tare: un Space Training (nu stiu unde, sper ca la NASA).

Spre deosebire de altii care au in sange calatoriile, eu am fost si sunt o persoana mai comuna, mai pasnica, legata de un birou si laptop, cu copii de crescut si rate de platit. Pana acum nu pot sa zic ca m-am dat in vant dupa calatorii. Insa totul are un inceput.

Si mi-ar place sa fiu ales de catre stimabilul juriu (format din Razvan Pascu, Andi Moisescu, Chinezu’, Cristina Bazavan si Manafu) sa imi „scutur” obiceiurile i sa traiesc aventura 🙂

2 comentarii

  1. Vă invităm la TNTR, Albac 2013 la Seminarul de social media!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.