RDS-RCS si modul cum isi trateaza clientii (ce-i mai au)

Suport clienti de rahat la RDS-RCS

Nu stiu altii cum sunt… dar eu tot peste nesimtiti si incompetenti dau. Fie ca vorbim de alimente pastrate in conditii proaste sau idioti care parcheaza pe locul platit de mine, face ce fac si se „lipesc” de mine situatii de toata pomina.

Dar sa va povestesc pe larg, sa nu care cumva sa credeti ca exagerez, doamne fereste 🙂

Va spusesem ca sambata am avut program de voie la counterstrike in familie. Fiind la soacra, zic ia sa ajut si eu cu ceva ca deh, sunt in zona IT. Asa ca ma pun fain frumos si ii activez contul de Digicare de la RDS-RCS si pentru ca va spusesem ca „sufeream” pentru ca nu are WiFi la domiciliu, caut sa vad daca RDS-RCS are ceva optiune sa rezolve problema. Am mai vazut cazuri de situatii naspa la RDS, dar m-am gandit ca sunt prea vechi ca sa mai conteze acum si ca sigur baietii s-au modernizat in toate cele.

Si iata peste ce dau in pagina de aterizare de la Digicare:

router-wifi-de-la-Digi

Ma si gandeam „mama problemele noastre s-au rezolvat si costa doar 5 lei pe luna in plus”. Super, asa-i?

Fac comanda online, primesc nr de comanda 70522 si primesc optiunea sa-mi aleg locatia RDS din care sa ridic aparatul. Cum RDS-RCS isi are una dintre cele doua locatii fix in cladirea unde lucrez, pe Motilor 6-8, aleg aia si ne vedem de treaba. Primesc confirmarea prin email, dupa ce finalizez procedura de (pre)comanda, confirmare ce continea acest text:

confirmare-primire-comanda-

Vin astazi la serviciu si imi vad de treaba pana pe la 4:00PM, cand imi amintesc de comanda si cobor la parterul cladirii, sa vedem „da’ daca” a venit sau au ceva noutati. Stau frumos la coada, dupa inca 5 musterii in fata mea, ajung la ghiseu, imi spun numele, faptul ca vin in numele altui abonat, numele ei, adresa si ca „uite domnisoara, am nr acesta de comanda si as vrea sa stiu daca exista noutati, ca deh, eram in trecere”.

Fata, frumos si bland imi spune ca trebuie sa astept un „SMS” de la „colegii” ei si doar cu acel SMS pot veni sa cer aparatul. Multumesc si ies. Intru in lift, urc la etajul 8, intru in birou, fac unlock la PC, dau refresh la browser, POC: email de la RDS:

routerul-wifi-este-disponib

Deja nu-mi venea sa cred ce „efect” a avut interogarea mea de le ghiseul de la parter, cu cateva minute in urma. Printez repede emailul si fug cu el jos, trec peste cei 7 care asteptau la coada (scuze domnilor si doamna) si ii arat fetei emailul cu un zambet pe gura si cu multumiri ca „ati intervenit”. Fraierul de mine chioar credeam ca emailul asta era rezultatul interventiei copilei la „ei” si astfel a pus in miscare rotitele mecanismului de CRM intern RDS-RCS, care iata ca mi-a rezolvat „petitia”.

Si aici incepe partea nasoala.

Fata imi reitereaza ce-mi spusese in urma cu cateva minute, SMS-ul magic, reveniti cand il aveti, nu am pe stoc aparatul etc. Eu zic pai uite emailul de la „voi/ei”; ca nu conteaza, sa fac plangere daca doresc. Ies.

Urc in birou, si incerc sa raspund emailului „magic”, si scriu:

email-catre-RDS-in-care-ii-

Vad in GMail Notifier ca mi se raspunde la cateva secunde si imi zic „ah, o fi auto-reply cu nr de ticket”, dar cand deschid emailul raman crucit:

raspunsul-meu-catre-RDS-e-c

Moment in care pun mana si sun la telefon, la suport clienti. Imi cer scuze doamnei sau domnisoarei pe care a cazut sortul cosmic sa raspunda la apelul meu pentru puhoiul de cuvinte (din DEX totusi) care le-a indurat, si pe care probabil le-a si inregistrat. Am vorbit, mai mult singur, despre aberatia tehnologica care tocmai mi s-a intamplat. Sau prostia romaneasca? Sau nesimtire RDS? Am zis despre toate.

Cum e posibil sa trimiti sau sa lasi se fie trimis un email cu „hai ca e pe stoc” cand nici vorba sa fie si apoi sa spui ca „o fi fost o greseala in emailul dvs” :)))). Ce CRM intern sau sistem de evidenta a comenzilor/clientilor se foloseste in firma asta daca un email de notificare de alocare a unui produs intr-o gestiune interna pleaca spre client inainte ca produsul sa ajunga fizic in depozit???

Ce sa mai fi stiut sa o intreb? M-am calmat si am inchis, urandu-i o seara la fel de placuta ca cea pe care tocmai mi-a pricinuit-o.

Voi cum ati fi procedat?

Cum ai ajuns aici:

6 comentarii

  1. Din păcate, consultantii au un discurs , iar pe lângă nu prea știu sa ofere informații. Am si eu acest ghinion, mă lovesc mereu de indiferenta celor de la Banca Transilvania si Orange. Dar degeaba ne certam cu ei, putem doar sa facem reclamații si sa speram ca mailul va fi citit de cineva interesat de soarta clientului si a firmei.

    • Da, ai dreptate. Eu aici am scris doar dupa ce am trecut prin toate posibilele cai de rezolvare: mers fizic la ghiseu, trimis ticket suport, sunat la call center.

  2. Un început de relație frumos cu RDS 😉

  3. nu va mai abonati la t—–belii astia ca mint cu nerusinare. nu stiu cun sa scap de ei…aveti mare grija!

  4. Aceeasi problema o am si eu,numai ca eu nu primesc nimic de 2 saptamani,au uitat de mine?Cat sa astept 1-2-3 luni pentru un modem?

  5. Am auzit ca vin greu modemurile de la ei

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.