Digital Marketing Forum 2014

Digital Forum editia a 8-a 2014

Digital Marketing Forum 2014 reprezinta cea de-a opta editie, a celui mai asteptat eveniment de marketing online din Romania. Evenimentul va avea loc pe 26 – 27 februarie la Crowne Plaza Hotel si cuprinde doua zile de seminarii si conferinte despre cele mai bune solutii de promovare online, optimizarea bugetului si strategiile de marketing ce genereze rezultate vizibile.

Anul acesta, evenimentul isi propune sa ofere specialistilor in marketing idei noi de promovare care pot fi aplicate in campaniile viitoare de marketing online. Seminariile vor aborda teme practice si de actualitate, iar specialistii vor oferi cele mai bune sfaturi si recomadari.

VORBITORI INTERNATIONALI

Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international:

  • Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru branduri importante precum: Jaguar, Heineken, Nintendo; (Olanda)
  • Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker  cu peste 15 ani de experienta in digital marketing, a realizat campanii pentru: Bridgestone Europe, Neckermann, France Telecom, Liberty Global, Philips (Belgia)
  •  Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com ce detine peste 13 premii internationale pentru  realizarea campaniilor de marketing online.(Bulgaria)

VORBITORI LOCALI

  • Raluca Kisescu, Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova
  • Alexandru Cernatescu, CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency;
  • Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image;
  • Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU;
  • Costin Radu, Managing Partner, The Geeks;
  • Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO;
  • Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania;
  • Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital;
  • Vasile Alboiu, Creative Director, SeniorHyper;
  • Tudor Galos, Consumer Marketing Manager Microsoft;
  • Stefan Stroe, Managing Director, Incandescent Marketing;
  • Claudia Chirilescu, Director General,  Spoon Media;
  • Cristian Ursea, Digital Enthusiast, Spoon Media;
  • Lorand R. Minyo, Co-Fondator,  Asiqo;
  • Gabi Nistoran, Web Analyst, Conversion;
  • Dragos Gurarosie Cofounder,  Pampam;
  • Alexandru Filip, Cofounder, PamPam;
  • Catalin  Emilian, Country Manager Romania & Moldova, Gemius;

 STRUCTURA

26 februarie

Prima zi cuprinde doua conferinte despre schimbarile prin care trece marketingul digital in Romania si sase seminarii interactive, despre noi idei de promovare online, campanii de marketing multi-channel si strategii de crestere a vanzarilor prin   campanii de promovare online.

27 februarie

A doua zi este dedicata workshop-ului avansat de marketing digital sustinut de Remco van der Beek, trainer cu peste 15 ani de experienta in comunicare si promovare online. Vor fi prezentate cele mai noi canale de online marketing, inclusiv engine marketing, display advertising si social media marketing.

Mai multe detalii sunt disponibile pe: http://www.2014.digitalforum.ro/

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.