O poveste despre service in garantie cu Domo

20140203-202938.jpg
Eu credeam că întreaga poveste cu modul în care se face service in garanție pentru un produs ține de cît de repede și cît de eficient îl servești pe client fară să-l pui pe drumuri fără să-l faci să aștepte, fără să faci să i se pară grea modalitatea prin care își primește un alt produs pentru cel care are probleme sau banii înapoi sau alte beneficii din partea magazinului.

Mă duc în seara asta in magazinul Domo din Polus Mall Cluj cu un router Linksys E1200 defect. Zic eu defect pentru că din octombroe 2013, cand l-am cumparat de la ei, nu putea să păstreze sesiunile de conectivitate, pierdea semnalul foarte des sau nu permitea conexiunea device-urilor către el. Am explicat agentului de vânzări chestiunile care nu functioneaza.

Acesta m-a pus să completez un formular de reclamație și mi-a zis apoi senin „luați vă rog modemul și mergeți acasă ca o sa va contactam noi când se va lua o decizie„.

Intreb pai cum nu deschideți să vă uitați la produs? Nu se trimite în garanție sa poate cineva de la serviciul tehnic să-l desfacă să vadă că nu l-am spart, că nu am dat cu el de pământ, că nu l-am trăsnit undeva de un birou?

Mi s-a raspuns sec: Mergeți vă rog frumos acasă, nu am nevoie de la dumneavoastră decât de acest formular semnat.

Pai si cu fratele meu să-ți dai seama că este stricat, doar avand acel formular in mana?!? Prin telepatie sau analiza grafologica ?!?!?

Domo = absurditate ridicata la rang de „asa e procedura”!

Domo raspunde: wow, cata logica!

domo raspunde wow cata prostie

 

 

14 comentarii

  1. Sunt nesimțiți. Eu am pățit-o la Altex cu un filtru de cafea. Mă făceau vinovată pe mine pentru produsul pe care mi l-au vândut ei defect.
    Am făcut un pic de circ și imediat s-a rezolvat, dar mă enervează maxim că trebuie să merg pusă pe scandal ca să se facă dreptate.

  2. Fara circ nu merge. Asa e la noi. Suna la call center.

  3. Am sunat si la Call Center, de acolo, pe langa povestea cu „completati dvs. formularul PDF” (care era necompletabil, ca nu era editabil, deci a trebuit printat, completat cu pixul si scanat apoi ca atasament catre ei) mi-au zis sa „fac cateva poze”. Deci nici in magazin si nici la call center nu mi-au cerut produsul sa-l verifice in vreun fel.

  4. Articolul e binevenit in demascarea unor țepari, chiar si prin atitudine. Sunt convins ca o sa se rezolve candva, dar cu destul timpi si nervi pierduti. Citeste atent certificatul de garantie, mai trimite-le o data pdf-ul completat pe mail/fax(ca sa ai confirmare) si daca nu raspund in 30 de zile, sari direct cu reclamatie la ANPC (fostul OPC). Aici reclamatia merge trimisa pe mail, si se raspunde destul de prompt.

    Pe viitor, din experienta mea am vazut ca se merita sa platesti ceva in plus, ca in caz de defectiuni/garantie sa nu te doara capul.

  5. Ce scrie sus pe formular? Poti pune o poza?
    In mod normal trebuiau sa-ti preia produsul pentru service si sa te anunte sa vii sa-l ridici cand e gata (daca se poate repara bine, daca nu se inlocuieste)

  6. Deci ei vor practic sa-ti dea banii inapoi, pentru asta e formularul
    Nu inteleg de ce ar face asta in loc sa-l inlocuiasca sau sa-l trimita in service
    E de bine din punctul meu de vedere:))

  7. Am pus mai sus raspunsul lor. Astia-s turci??

  8. Nu-i inteleg sincer pe aia si modul in care au vrut sa solutioneze problema
    Pana la urma iar ajungi la magazin ca cei de acolo sa trimita produsul in service. Misto treaba

  9. Buna!
    Am cumparat si eu un rooter care nu a mers mai mult de 30 minute, consider ca am gresit cand am ales sa cumpar din Bucuresti gresit este faptul ca am ales Domo nu trebuia.
    Am dus aparatul defect la reprezentanta Domo din Giurgiu si surpriza nu am mai primit nici Rooter-ul nici banii inapoi nici macar un raspuns isi ridica toata lumea umerii crezand ca impresioneaza cei din Giurgiu acuza Service-ul din Bucuresti iar cu cei din Bucuresti nu pot sa i-au legatura personal asa ca de o luna de zile ma plimba de la unul la altul si raman ca la carte si batuta si cu banii luati unde sa depun o plangere? cica la Domo pe site dar nu am prea vazut rubrica de sugestii si reclamatii. Ce este de facut?
    Astept ajutor din partea voastra.
    Multumesc!

  10. Eu cred ca ei asteapta sa expire garantia

  11. DOMO e cel mai neserios magazin dintre toate! Nu il recomand nimanui!!!

  12. Eu am facut o comanda online la Domo de 300 lei. Mi-au zis ca daca e peste 90 de lei, imi platesc ei transportul. Cand mi-a ajuns pachetul, cu Fan Curier (alti nesimtiti) m-au pus sa platesc inca o data transportul.
    Am fost la Domo sa-i intreb de ce a trebuit sa mai platesc inca o data. Au zis ca nu e de la ei, ci de la Fan Curier. Am batut drumul la Fan Curier, iar o vaca blonda de la secretariat imi zice ca e din cauza celor de la Domo.
    Deci in concluzie, mortu-i vinovat, ca intotdeauna.
    Dau vina unii pe altii, ma pun pe drumuri, ca in final eu sa raman cu paguba.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.