Cererea de piese auto online a crescut cu 36% în 5 luni

Am fost destul de prins saptamanile acestea cu diferite reparatii si modificari la masina, ceea ce m-a dus bineinteles la cautari online dupa piese auto, accesorii si ornamente. Fata de acum 2 ani cand am schimbat turbo si am facut o „tura” de cautari online mai puternice, mi se pare o extraordinara crestere a numarului de site-uri cu piese auto si de asemenea de grupurile de google ads din zona asta. Ceea ce inseamna ca business is booming.

O confirmare am primit-o si in aceasta dimineata, cand am primit acest comunicat:

 

Autohut.ro: 5 motive pentru care cererea de piese auto online a crescut cu 36% in 5 luni

Autohut.ro, unul dintre principalii jucatori de pe piata de piese auto online, anunta o crestere de 36% pentru cererea de piese auto online in ultimele 5 luni, ocazie cu care specialistii au analizat principalele beneficii pentru şoferi la achizitia pieselor auto prin intermediul comenzilor online fata de varianta clasica, achizitionarea din magazin.

Expertii Autohut au identificat urmatoarele 5 beneficii ca fiind cele mai importante pentru un cumparator cu cunostinte medii despre masini:

  1. Economie semnificativa – Preturile oferite online sunt cu pana la 70% mai mici decat in magazinele traditionale sau service-uri;
  2. Mai multe produse pe stoc – In magazinele traditionale nu exista posibilitatea de acces la peste 2 milioane de piese si accesorii, cum e în cazul Autohut.ro;
  3. Confort – Este mai facila comanda unei piese sau a unui accesoriu din mediul online, iar livrarea va fi facuta direct acasa sau la service, astfel ca se elimina drumul pana la magazinul traditional, unde exista riscul de a nu gasi piesa pe stoc;
  4. Informatie – Accesul la informatii detaliate legate de piese, a brandului acestora, a fiabilitatii produsului si a conditiilor de garantie oferite de producator;
  5. Se pot compara preturile – Orice pret se poate compara intre diferite magazine online, astfel incat cumparatorul sa ia cea mai buna decizie fara sa fie nevoie să circule prin oras pe la mai multe magazine traditionale.

Aceste beneficii au fost identificate ca urmare a interactiunii cu clientii Autohut.ro, atat in timpul comenzilor, cat si prin feedback-ul oferit dupa incheierea cu succes a unei tranzactii.

Exista piese auto si accesorii care sunt mult mai usor de identificat online dar si mai usor de instalat, ceea ce face comertul online de piese auto sa fie mult mai facil pentru consumatorulce detine cunostinte medii despre masini. Astfel, el poate economisi in primul rand bani si apoi timp. Cererea online pentru produsele Autohut.ro a crescut in ultimele 5 luni cu 36 la suta, ceea ce ne bucura, si ne intareste convingerea ca acest tip de achizitie devine unul familiar ”,spune Mihai Mitru, expert AutoHut.ro.

Despre Autohut.ro

Autohut.ro a inceput activitatea din ianuarie 2013 si acum, la doar un an de activitate este unul din principalii jucatori de pe piata de piese auto online.Autohut.ro ofera un portofoliu complet, de peste 2 milioane de piese si accesorii auto pentru orice tip de mașină. Clientii Autohut.ro beneficiaza de transport gratuit pentru orice comanda de peste 399 lei, plată in rate fara dobanda, consultanta profesionala si garantie de la producator pentru toate piesele vandute.

Promotiile AutoHut.ro pot fi consultate si pe contul de Facebook, aici.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.