Rezultate How to Web MVP Academy

Rezultate How to Web MVP Academy

preview-mvp-academy-3
Marti, 22 iulie 2014, s-a incheiat oficial prima editie a How to Web MVP Academy, program de pre-accelerare adresat startup-urilor din Europa Centrală şi de Est, cu Demo Day. În cadrul evenimentului, echipele finaliste au prezentat în faţa audienţei rezultatele a două luni de muncă intensă, workshop-uri şi sesiuni de mentorat, şi au demarat discuţii pentru a obţine o investiţie sau a fi admise într-un program de accelerare european.

Organizatorii mi-au spus ca pe lângă componenta educaţională, finaliştii MVP Academy au avut acces la spaţiul de co-working oferit de TechHub Bucharest, precum şi la comunitatea profesioniştilor în tehnologie la nivel regional, şi au beneficiat de workshop-uri, mentorat şi conexiuni cu investitori de tip angel, programe de accelerare şi fonduri de investiţii early stage.

Pe parcursul programului, echipele How to Web MVP Academy au avut ocazia să participe la workshop-uri practice susţinute de specialişti consacraţi la nivel internaţional printre care se numără Jon Bradford (Managing Director TechStars London), Alex Barrera (Fondator şi Editor Tech.eu şi Chief WOWness Officer Press 42), Daniela Neumann (Scrum Master/Change Management idealo internet GmbH), Paul Renaud (Executive Coach) sau Maria Diaconu (Fondator & CEO Mozaic Works).

Astfel, acestea au învăţat mai multe despre cum să dezvolte un startup de succes la scară globală, cum să facă networking cu clienţii şi partenerii de afaceri sau cum să îşi spună povestea şi să îşi prezinte produsul în faţa potenţialilor investitori. Mai mult, startup-urile finaliste au acumulat noţiuni esenţiale de business legate de product management, indicatorii pe care trebuie să îi urmărească, metodologiile agile, dezvoltarea echipei şi a comunităţii, SEO, sau aspectele legale pe care trebuie să le ia în considerare.

În plus, cele 14 echipe finaliste au beneficiat de sesiuni de mentorat 1 la 1 cu peste 40 de experţi şi profesionişti care le-au oferit feedback şi recomandări din propriile experienţe. Printre mentorii primei ediţii a How to Web MVP Academy se numără Ivan Brezak Brkan (Editor şi Fondator Netokracija), Alex Negrea (Fondator DocTrackr), Florin Talpeş (Fondator şi CEO Bitdefender), Olaf Lausen (Chief of Staff & Business Development Director Romtelecom and Cosmote Romania), Zoli Herczeg (Business Evangelist Microsoft România), Dragoş Ilinca (Co-Fondator şi VP Marketing UberVU), Gabriel Coarnă (Arhitect Evernote Clearly), Bobby Voicu şi Cristi Badea (Co-Fondatori Mavenhut) sau Luka Sucic (Business Development Manager & Evangelist Hub:raum).

„Astfel de colaborări sunt esenţiale pentru Romtelecom şi COSMOTE România şi le considerăm parteneriate mutual benefice care susţin eforturile noastre continue de a încuraja antreprenorii să ne devină parteneri pentru a câştiga împreună. Din acest motiv consider că programul How to Web MVP Academy are toate şansele să devină un model de bune practici deoarece facilitează accesul la cunoştinţe de calitate şi networking, ajutând astfel toate părţile implicate”, a declarat Olaf Lausen, Chief of Staff & Business Development Director Romtelecom și Cosmote Romania.

Programul de pre-accelerare How to Web MVP Academy s-a încheiat marţi, 22 iulie, cu Demo Day, eveniment în cadrul căruia echipele finaliste şi-au prezentat produsele şi progresul înregistrat în faţa audienţei formate din investitori de tip angel, reprezentanţi ai programelor de accelerare la nivel european şi al fondurilor de investiţii early stage, antreprenori, profesionişti consacraţi în domeniul tehnologiei şi jurnalişti.

Seara a debutat cu un mesaj din partea lui Bobby Voicu (Co-Fondator Mavenhut) care a vorbit despre cum arată viaţa unui startup după participarea la un program de accelerare. „Trebuie să recunosc că nu vă invidiez pentru poziţia în care vă aflaţi astăzi – în urmă cu trei ani am fost şi eu în locul vostru. Şi ce e greu de-abia acum începe! Învăţaţi din această călătorie! Statisticile arată că doar 3 din cele 14 echipe de astăzi vor mai exista după 1 an. Creaţi-vă reţeaua, cunoaşteţi oameni relevanţi pentru voi,, câştigaţi încrederea potenţialilor investitori! Şi sper că ne vom întâlni la anul şi îmi veţi spune cu mândrie că vă număraţi printre cei care aţi învins statisticile”, i-a sfătuit Bobby pe participanţii How to Web MVP Academy.

Ulterior, echipele finaliste şi-au învins emoţiile şi au urcat pe scena cinematografului Elvira Popescu pentru a-şi prezenta produsele şi a demonstra ce au învăţat de-a lungul programului. Cele 13 startup-uri care au prezentat în faţa audienţei sunt:

  1. Axo Suits – exoschelete cu putere mare
  2. Bravatar – motor de recomandări bazate pe stilul de viaţă al utilizatorului
  3. Complement – software care pune în valoare rezultatele educaţionale
  4. Drimm.in – platformă care monitorizează activitatea utilizatorilor în social media, salvează interesele acestora şi le transformă în activităţi care pot fi duse la îndeplinere
  5. Fittter – aplicaţie mobilă care oferă utilizatorilor o experienţă personalizată de antrenament punându-i în legătură directă cu studiourile de fitness şi antrenorii
  6. Gloria Food – sistem de comenzi online gratuit care permite restaurantelor să interacţioneze în mod direct cu clienţii acestora
  7. Hickery – music player web şi mobil care permite utilizatorilor să interacţioneze între ei şi să asculte muzică în funcţie de preferinţele exprimate pe social media
  8. Inovolt – sistem de monitorizare pentru reţeaua electrică
  9. Lifebox – aplicaţie mobile care permite utilizatorilor să creeze albume de fotografii comune cu prietenii acestora şi să genereze astfel amintiri comune
  10. Pocketo – startup hardware care construieşte dispozitive conectate la internet
  11. Qalendra – platformă de călătorii care permite persoanelor dornice de aventură să descopere noi oportunităţi şi să îşi realizeze propriul calendar
  12. StudyMentors – platformă online care pune în legătură tinerii care îşi doresc să aplice la studii în străinătate cu studenţii şi absolvenţii universităţilor europene
  13. Wallet Buzz – aplicaţie care conectează retailerii cu utilizatorii de telefoane inteligente şi le transmite acestora din urmă reclame şi conţinut în funcţie de locaţie

Mediatizarea How to Web MVP Academy a fost asigurată de Goal Europe, Netokracija, IT Dogadjadi, Digjitale, Entrepreneur.bg, Newtrend.bg, Adevărul Tech, Forbes România, Wall-Street.ro, Business Cover, Manager Express, Business Woman, Market Watch, Ctrl-D, PC World, Computer World, Gadget Trends, Today Software Magazine, Agora, Yoda.ro, Incont.ro, România Liberă, Zelist Monitor, Comunicatedepresa.ro, Thehack.biz, Games Arena şi Times New Roman.

Articol din categoria: Generale, StartUp

f64.ro
aaa

0 comentarii

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

f64.ro