Instagram reprezinta un mediu tot mai propice si pentru companii, un loc unde isi pot multiplica userbase-ul si pot produce rezultate spectaculare. Motivul? Fotografiile.
Profesionale sau nu, pozele postate de persoane sau companii pe Instagram ne atrag ca un magnet. Daca pentru unii a avea un cont in reteaua sociala, achizitionata de Facebook cu peste 1 miliard de dolari, este doar un moft sau o incercare de a fi trendy, pentru altii reprezinta un puternic mecanism de brand awarness si de engagement cu fanii.
O sa trec astazi peste statisticile de instagram ale contului oficial @adidasoriginals pentru luna iulie (1-23) 2014 si o sa vedem cam cu ce se mananca activitatea asta intr-o (aproape) luna plina. Si tineti cont ca aici vorbim doar despre Instagram, brandul Adidas fiind prezent pe o gramada de alte canale de social media. Deci un volum de munca enorm, ceea ce arata ca investitia de staffing si timp este pe masura.
Snapshot-urile de mai jos nu cred ca necesita prea multe explicatii:
O privire generala
TAG-urile cu cel mai mare engagement, dupa numarul de comentarii
TAG-urile cu cel mai mare engagement dupa numarul de like-uri
Interactiunea cu brandul se face cu precadere in aceste zile si intervale orare:
Top 10 followers castigati de contul @adidasoriginals dupa numarul de followeri:
Din ce tara au venit followerii noi; cate femei si cati barbati
Locatia followerilor castigati:
Mai castigi dar mai si pierzi:
Si care au fost postarile care au adus cel mai mare engagement:
Urmaresti contul @adidasoriginals? Daca da, la care din postarile de mai sus ai dat Like?
Articol din categoria: Social Media
0 comentarii