Studiu de caz: @adidasoriginals pe instagram

instagram.com-adidasoriginals

Instagram reprezinta un mediu tot mai propice si pentru companii, un loc unde isi pot multiplica userbase-ul si pot produce rezultate spectaculare. Motivul? Fotografiile.

Profesionale sau nu, pozele postate de persoane sau companii pe Instagram ne atrag ca un magnet. Daca pentru unii a avea un cont in reteaua sociala, achizitionata de Facebook cu peste 1 miliard de dolari, este doar un moft sau o incercare de a fi trendy, pentru altii reprezinta un puternic mecanism de brand awarness si de engagement cu fanii.

O sa trec astazi peste statisticile de instagram ale contului oficial @adidasoriginals pentru luna iulie (1-23) 2014 si o sa vedem cam cu ce se mananca activitatea asta intr-o (aproape) luna plina. Si tineti cont ca aici vorbim doar despre Instagram, brandul Adidas fiind prezent pe o gramada de alte canale de social media. Deci un volum de munca enorm, ceea ce arata ca investitia de staffing si timp este pe masura.

Snapshot-urile de mai jos nu cred ca necesita prea multe explicatii:

O privire generala

at a glance

TAG-urile cu cel mai mare engagement, dupa numarul de comentarii

most engaging tags by comments

TAG-urile cu cel mai mare engagement dupa numarul de like-uri

most engaging tags nr likes

Interactiunea cu brandul se face cu precadere in aceste zile si intervale orare:

posting habits

Top 10 followers castigati de contul @adidasoriginals dupa numarul de followeri:5

Din ce tara au venit followerii noi; cate femei si cati barbati4

Locatia followerilor castigati:

3

Mai castigi dar mai si pierzi:

2

Si care au fost postarile care au adus cel mai mare engagement:

1

Urmaresti contul @adidasoriginals? Daca da, la care din postarile de mai sus ai dat Like?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.