De cativa ani mi-am facut un obicei, bun as zice, de a participa la Digital Marketing Forum, cel mai important eveniment care isi propune sa furnizeze strategii eficiente pentru cresterea gradului de performanta si vanzarile pe termen lung, analizand instrumentele potrivite pentru mediul digital.
Pentru a se delimita de alte evenimente de profil, dar mai ales pentru a sublinia utilitatea pe care o aduce, Digital Marketing Forum nu invita pe scena guru si experti, ci practicieni cu experienta dovedita pe brandurile din Romania si specialisti de pe pe alte piete care pot aduce valoare adaugata. De aceea, anul acesta conferinta are sloganul #NoGuruConference. Sau ca sa o spun prin cuvintele lor:
„Bine ai venit la conferinta in care nimeni nu vorbeste din carti. Toata lumea vorbeste din experienta reala. Nu avem nimic impotriva cartilor, ne plac foarte mult chiar. Doar ca la aceasta conferinta nu avem niciun guru pe scena si preferam sa lasam experienta sa vorbeasca.”
Aceeasi stimabili de la Evensys au lansat de curand si un ebook informativ intitulat „65 de previziuni care conteaza in digital marketing, in 2015„, un material consistent despre tendintele acestui an in marketing digital si mobile, social media, performance marketing, blogging si online publishing.
Peste 60 de oameni cu recunoastere in mediul online au dat previziunile personale pentru 2015, subliniind ce este esential de aplicat de catre oamenii de marketing. E-book-ul cuprinde concepte actuale care sunt deja aplicate pe scara larga pe piete evoluate, care sustin cresterea vanzarilor si imbunatatesc tintirea audientelor dorite.
Digital Marketing Forum 2015
Evensys pregateste un eveniment de doua zile ce include conferinte, seminarii specializate si un training de digital marketing cu un specialist britanic, Jeremy Spiller. Pe perioada forumului sunt asteptati peste 300 de oameni de marketing din toata tara.
Prima zi (26 februarie) include doua sesiuni de conferinte si trei sectiuni de seminarii: Digital Marketing Solutions, Online Creativity si Performance Marketing. Pentru fiecare sesiune, au fost alese subiecte de actualitate, tratate de oameni specializati, care vor oferi atat idei, cat si solutii.
In cea de-a doua zi (27 februarie), o sa-l puteti asculta pe Jeremy Spiller, care face parte din grupul de traineri ai reputatei scoli de marketing digital eConsultancy, organizatie recunoscuta pentru training-urile avansate in-house sau open. Jeremy Spiller se afla pentru a doua oara in Romania, dupa ce in 2013 a sustinut un workshop in fata a 40 de specialisti din companii medii si mari active in tara noastra. Fiind foarte apreciat la acea data, Jeremy revine cu un training actualizat la noile concepte din comunicarea online.
Consider ca un om de marketing trebuie sa invete sa foloseasca social media dincolo de Like & Share, iar intalnirile de acest fel, cu oameni „din sistem”, ne ajuta sa fim la curent cu tot ce e nou si se poate aplica afacerii sau companiei noastre.
Articol din categoria: Social Media
0 comentarii