IAA Young Professionals Cluj în parteneriat cu Federația Română de Handbal anunță organizarea conferinței de Marketing Sportiv, în cadrul evenimentului “Trofeul Carpați”. Conferința va avea loc pe 20 Martie 2015 la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca și va reuni directori de companii și agenții de comunicare și marketing cu scopul de a discuta despre domeniu și de a prezenta secretele succesului în comunicarea sportivă.
8 directori de agentii de publicitate de la Leo Burnett, Loopaa Marcom, BBDO, The Geeks, Respect Bigtime, Kooperativa, iLeo si Publicis si 2 directori de comunicare de la BRD si OMV Petrom, vor vorbi despre ce inseamna succesul in Marketingul Sportiv.
De asemenea, vom avea parte de o masa rotunda cu reprezentantii echipelor de handbal din Brazilia, Germania, Romania si Suedia, care vor discuta despre marketingul echipelor nationale de handbal.
Este o oportunitate unica de a intalni asa multi specialisti in comunicare ce vor vorbi despre marketing sportiv din prisma agentiilor, companiilor si echipelor nationale de handbal.
Lorand Balint, Director de Marketing, Federația Română de Handbal spune ca ideea conferinței de marketing sportiv Trofeul Carpati a încolțit imediat după o discuție avută vara trecută cu ocazia meciului România – Suedia la o cafea cu Stefan Lovgren, General Manager în cadrul federației suedeze de handbal, când a descoperit câteva lucruri foarte deștepte pe care ei le fac în cadrul federației.
Sunt foarte multe lucruri care se întâmplă în lumea marketingului sportiv și, surprinzător poate într-o lume unde informația este peste tot, foarte puține surse de informare credibile și relevante.
Prin conferința de la Cluj, Federatia Romana de Handbal isi propune să aduca în fața publicului interesat, oameni care au lucruri interesante de povestit, oameni care în viața de zi cu zi sunt implicați direct în marketingul sportiv.
Printre speakerii din cadrul acestui eveniment se numără: Mircea Tomescu (Brand&Communication Director BRD Societe Generale, Sorina Psatta (Integrative Communications Director BBDO), Ileana Stănculeț (Corporate Brand Manager OMV Petrom), Costin Radu (Managing Director The Geeks), Dan Gabriel Olteanu (Managing Partner Respect Bigtime, Fondator stiridesport.ro) și Cristian China Birta (Managing Partner Kooperativa, Co-owner sportlocal.ro), alături de reprezentanți ai Federației Române de Handbal și reprezentanți ai echipelor participante în cadrul evenimentului “Trofeul Carpați”.
Taxa de participare la conferința din 20 Martie 2015 de la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca este de 70 de lei, iar biletele asigură accesul la întreg evenimentul ce cuprinde: “The Marketing of Handball” și “Sports Marketing”.
Inscrierile se fac aici pana in data de 17 martie 2015. Taxa de participare este de 70 RON, insa puteti folosi codul de reducere PartenerIAA pentru ca sa achitati doar 50 RON.
Agenda evenimentului
Partea I – a
10.00 – 11.30 THE MARKETING OF HANDBALL
10.00 – 10.45 Handbalul in Romania
Presenter: Lorand (Boți) Balint – Marketing Director FRH, Managing Director Leo Burnett Group
Studiu de caz: THE ROMANIAN HANDBALL BRAND
10.45 – 11.30 Masa Rotunda
Marketing-ul echipelor nationale de handbal
Participanti: reprezentanti ai echipelor Brazilia, Germania, Romania si Suedia
Moderator: Lorand (Boți) Balint – Marketing Director FRH, Managing Director Leo Burnett Group
Limba: Engleza
11.30 – 11.45 Pauza
Partea a II – a
11.45 – 13.30 SPORTS MARKETING
Moderator: Calin Biris – Presedinte IAA YP Cluj-Napoca, Digital Director Loopaa
Limba: Romana
IAA Young Professional Cluj este un program al International Advertising Association ce reunește tineri profesioniști sub 30 de ani sau studenți în ani terminali, atrași de pasiunea comună pentru domeniul marketingului și comunicării.
Federația Română de Handbal este forul ce organizează și conduce handbalul românesc și prezintă un istoric al jocului în țară, regulamente și structure, clasamente, date despre competiții și despre loturile naționale.
CONCURS
Daca vrei sa participi la eveniment gratuit, am o invitatie pentru tine, cu conditia sa imi raspunzi la aceasta intrebare:
Care ar fi primul proiect de marketing si comunicare pe care l-ai implementa pentru Federatia Romana de Handbal?
Lasa un raspuns mai jos pentru a putea participa la concurs. Vineri, 13 martie 2015, la ora 20:00 voi alege un castigator dintre toti cei care vor participa, folosind randim.org. Succes!
Articol din categoria: Generale, Social Media
1 comentariu