Sunt momente cand activitatile zilnice, normale, pe care le facem, lucrurile pe care le cumparam sau locatiile pe care le vizitam vor atrage admiratia sau invidia (uneori chiar parerea de rau) a celor de langa noi.
Miercurea trecuta m-am dus, ca in aproape toate diminetile, la Panemar-ul de la Billa sa iau la copii cate o bucata de mălai. Le place foarte mult. Am importalizat, fireste, momentul pe Instagram:
Pana aici nimic anormal. Am mai facut asta de zeci, poate sute de ori. Chestia faina, insa, abia acum incepe.
Ada, una din voluntarele si coordonatoare de locatie ShoeBox la Restaurant Livada in Cluj, in 2013, a vazut fotografia pe Instagram si a lasat un comentariu, ce a condus la un foarte scurt dialog intre noi:
adaiube: Nuuu creeed!!!! Imi facea bunica cand eram mica
adspedia: @adaiube malai cu lapte?
adaiube: Daaa sper ca nu e limited edition si mai prind si eu cat de curand
Cine ma cunoaste stie ca imi place sa fac surprize (sper eu placute) celor din jur, cunoscuti sau necunoscuti. A fost deci o decizie de moment sa imi contactezi prietenii de la TNT Express Romania (Monica) si Panemar (Nicu) sa vedem cum facem ca Ada să primească mălaiul la vederea căruia îi lăsa gura apă.
Stiam de minunatiile legate de campaniile TNT cu #livrarespeciala, de care am beneficiat si eu. Ba mai mult, TNT ne-a ajutat enorm in campania #ShoeBox2014 cu livrarea cutiilor in toata tara si mai ales cu transportul pentru Republica Moldova. Deci a fost un gest absolut firesc sa le cer ajutorul.
Iau un moment aici sa le multumesc ambelor companii pentru complicitate si deschidere. E doar un inceput de colaborare, ca mai am idei in traista 🙂
Au urmat cateva mesaje schimbate pe Facebook si telefon, in care incercam sa gasim cea mai buna optiune de livrare, ramanand intelesi ca luni (23 martie) sa se faca ridicarea „tavii de malai” = 5 caserole din magazinul Panemar de la Billa, urmand ca a doua zi intre 10-12, sa ii ajunga Adei la birou in Southampton.
Asadar, intr-un scurt fotoreportaj, avem asa:
Pe Ada am ţinut-o un pic in ceaţă, nu a înţeles exact de ce îmi trebuia adresa ei, mi-a zis doar să „nu îmi trimiţi vreo bombă”. (Apăi aşa mă ştii tu?) Insa am vazut ca surpriza a fost pe masura si chiar feedback-ul de la colegii ei de serviciu din Anglia a fost deosebit. Poate asa nu se mai uita la „The Romanians are Coming” si incep sa ne perceapa diferit … poate.
In rest, va pot spune ca atat Panemar cat si TNT pot fi apelati pentru idei indraznete si faine. Nu e greu sa faci o surpriza cuiva, sa lasi o impresie frumoasa si sa aduci impreuna mai multe companii care sa te ajute.
Daca stim, ca blogeri (sau oameni de online sau cum vreti voi sa va auto-denumiti) sa le propunem ceva frumos, o idee nastrusnica alaturi de care sa se alature cu incredere, parteneriatele ca cel de mai sus pot fi foarte usor intemeiate.
Va doresc campanii frumoase si livrari speciale pentru oameni deosebiti!
Articol din categoria: Social Media
1 comentariu