Platforma de socializare Instagram începe să își facă tot mai simțită prezența în România, întrecând cu(de) mult Twitter. Tot mai mulți utilizatori își deschid un profil și împărtășesc prin imagini stările pe care le experimentează.
Conform statisticilor anuntate de Instagramology.ro, în iulie 2014 au fost 120,767 de utilizatori, din care activi au fost 41, 823, respectiv în iulie 2015, vedem că au fost 273,873 utilizatori din care activi 140,253.
Salut și eu inițiativa lui Robert, care s-a gândit să facă un top al brand-urilor românești care activează în acest spațiu, mai ales că unele dintre ele devin foarte populare prin concursuri, instameet-uri „on-location” sau inventivitate.
Reguli de inscriere la Top Instagram Romanian Brands:
– poate să participe orice brand care are un cont activ de Instagram;
– perioada de nominalizare se va desfăşura până în data de 30 septembrie 2015;
– preselecţia se va face în funcţie de calitatea fotografiilor, activitatea pe Instagram, strategia de comunicare;
– juriul va fi format din echipa Instagramology.ro, consultanţi social media şi instagrammeri.
Poți propune brand-ul românesc pe care îl reprezinți, aici:
Articol din categoria: Instagram, Social Media
0 comentarii