Webstock 2016 – cel puţin 3 motive pentru care trebuie să participi

Webstock 2016

Se aproprie cu pași repezi Webstock 2o16 și dacă nu v-ați înregistrat deja, e momentul să o faceți, locurile se epuizează rapid.

Ca fost participant, ba chiar și concurent la Webstock Awards, vreau să vă las, așa pe scurt, cel puțin 3 motive pentru care trebuie să participi la Webstock 2016:

  1. O să înveți lucruri practice și metode care să te ajute să îți inbunatatesti campaniile online. Pentru că cei mai experimentați oameni din online se adună aici, o să ai ocazia să înveți direct de la ei. Și cine nu e de acord că e mai bine să nu faci greșelile făcute de alții, ci să le poți evita? Ascultă-i pe vorbitorii de la Webstock ca să vezi ce studii de caz și exemple de „ce merge și ce nu” vor aduce în cadrul workshop-urilor.
  1. Învățând direct din poveștile de succes ale altora, vei putea să eviți timp și bani cheltuiți aiurea. Mulți antreprenori și companii, deopotrivă, cheltuiesc o grămadă de bani și timp pe tot felul de strategi și pași, care până la urmă e posibil să nu-i ducă nicăieri. Webstock îți va trezi interesul și te va provoca intelectual, însă vei putea pleca cu pași concreți pentru proiectul tău.
  1. O oportunitate de networking care nu poate fi pierdută. Cei mai titrați oameni din industrie vor fi prezenți la Webstock. Vei avea ocazia să interacționezi cu ei (unii sunt chiar ușor de abordat) și să îi întrebi despre metodele lor de lucru, cum își setează bugetele, așteptările etc

În România, participarea la Webstock este ca mersul la Mecca pentru musulmani. Nu poți să lași să treacă anul fără să participi.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.