În caz că nu ai auzit deja despre Facebook Zero, așa-numita revoluție din News Feed-ul Facebook, citește aici anunțul oficial.
Ce știm despre Facebook Zero?
Facebook News Feed va suferi modificări uriașe, astfel că tu va trebui să-ți ajustezi strategia de comunicare pe cea mai mare rețea socială din lume.
Dincolo de anunțul oficial și multele articole pe subiect pe care trebuie să le citești, dacă ești în domeniu, iată la ce să te aștepți:
1: Mai puțin conținut public va fi vizibil (includem aici video-uri și mesaje de la pagini).
2: Vor scădea considerabil: reach, video watch time și referral traffic de pe pagini.
3: Postările vor fi aranjate diferit de către noul algoritm, dând prioritate celor care „stârnesc conversații și interacțiuni semnificative între persoane”, conform Facebook.
Ce trebuie să învățăm?
Iată șase pași pe care îi poți face deja pentru a-ți mări șansele de succes pe Facebook, după ce aceste modificări vor intra în vigoare:
#1: Publică mai rar – da, va fi mai dificil, însă va fi necesar.
#2: Crează conținut care stimulează conversațiile – adică acele comentarii care se produc între fanii paginii.
#3: Începe deja să faci transmisiuni video live. De ce? Potrivit celor declarate de Facebook, vei avea de 6 ori mai multe interacțiuni cu un astfel de conținut.
#4: Nu mai cere comentarii în postări. Facebook a promis să descalifice și să nu mai afișeze astfel de postări în News Feed.
#5: Învață să stăpânești Facebook Ads. Va fi singura opțiune sigură de a genera trafic din Facebook către site-uri.
#6: Apucă-te și învață totul despre roboții de Messenger Chat. Te vor ajuta să găsești clienți și să aduci leads.
Probabil că această schimbare la felul în care funcționează Facebook, va reprezenta o turnură importantă pentru companii și pentru modalitatea în care, multe dintre acestea, își pun în aplicare strategia de marketing și social media.
Și probabil că va trebui să înveți să folosești noi ustensile (cum ar fi roboții, publicitatea pe Facebook sau transmisiunile în direct). Însă vei avea mult mai mari șanse dacă începi acum.
Deci da, vești mai nașpa pentru pagini/firme, însă nu e momentul să ne plângem de milă, ci să învățăm ce anume se schimbă, ca să putem să capitalizăm modificările, spre a deveni mai buni în ceea ce facem în social media.
Articol din categoria: Facebook, Social Media
0 comentarii