Ce înseamnă asta pentru tine?
Vodafone și UPC, împreună pentru o Românie mai bine conectată – este sloganul sub care am aflat azi mai multe detalii despre pasul făcut de către cele două companii.
Nu știu câți dintre voi vă mai amintiți de serviciile Connex si de nopțile petrecute între 22:00 și 07:00 dimineața online, gratuit, cu prețul unui apel telefonic local.
Vodafone a intrat pe piața românească în 2005, în urma preluării operatorului local Connex.
Iar acum, Vodafone împreună cu UPC, devin un gigant al servicilor de conectivitate voce, media și date în România, prin finalizarea procesului de achiziție, după aprobarea Comisiei Europene privind preluarea de către Vodafone Grup a operațiunilor Liberty Global în România, Germania, Cehia și Ungaria, într-o tranzacție de 18,4 miliarde de euro.
Eliminarea evidentei competiției dintre cei doi jucători, pe piață, va face acum posibilă focusarea atenției pe îmbunătățirea servicilor și pe diversificarea ofertei către utilizatorii finali. Acum echipele reunite pot lucra împreună pentru a dezvolta cele mai bune soluții și servicii pentru clienții din România.
Anunțul vine și pentru mine ca o veste bună, pentru că, având servicii de la ambii furnizori până acum, chiar mă gândeam la care dintre cei doi să mut totalitatea servicilor de voce, date și televiziune?
Iar acum voi putea să rezolv totul, cum se zice, pe un singur site: abonamente, plăți, facturi, cereri de suport etc.
Cred că este un moment de cotitură în istoria servicilor digitale din România, si prin prisma faptului că, având experiența combinată venitã din ambele părți, vor putea să rezolve mai rapid, cu mai multă ușurință, diversele cereri de suport ce apar zi de zi.
Murielle Lorilloux, CEO UPC și Vodafone România: „Această achiziție transformatoare creează un partener important pentru servicii de telecomunicații convergente și aduce, totodată, mai multă valoare clienților noștri, facilitând un parcurs ascendent pentru economia digitală a României. De asemenea, acest lucru generează o oportunitate de a deveni un competitor și mai puternic pe piața locală de telecomunicații. Angajații UPC și Vodafone au o istorie de premiere de neegalat în țara noastră și chiar în Europa. Sunt încrezătoare că experiența și profesionalismul celor două echipe vor conduce la noi premiere și inovație în ceea ce privește produsele de care vor beneficia utilizatorii români”.
Curiozitatea mea personală este ca în perioada următoare să văd cum se poate să combin, într-un singur abonament, serviciile pe care le am de la Vodafone (pe partea de telefonie mobilă) și de la UPC (pe partea de internet și televiziune).
Vodafone are o istorie de 22 de ani în România. De-a lungul prezenței sale, operatorul a investit în inovație și este primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) și 4G (2012). Printre premierele Vodafone România pe piața locală se numără primul serviciu de call center (1997), prima fundație corporativă (1998), lansarea serviciului de SMS, a celui de date și fax în 1998, primul sistem de recunoaștere automată a discursului (2014), prima rețea NB-IoT (2018) și prima rețea 5G (2019).
UPC România are o istorie de peste 25 de ani pe piața locală. Compania a investit mereu în tehnologie și inovație, oferind servicii de televiziune, internet în bandă largă și telefonie prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie. Premierele UPC în România includ lansarea televiziunii digitale, DVR (2008), HD (2009), 3D (2011) și a internetului de mare viteză (2013). UPC România oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box (din 2015) și divertisment nelimitat prin platforma video de ultimă generație Horizon (2016).
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 iunie 2019, Vodafone Group avea 640 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 14 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.
Articol din categoria: Generale
0 comentarii