Discut, zilnic, cu persoane care au întrebări despre dacă și cum să aibă o prezență în social media. Întrebările sunt diverse. De la „Ce înseamnă un engagement bun?” până la „Oare nu ai timp să te ocupi de prezența noastră pe social media?„.
Cu unii discut despre strategie, după ce trecem printr-un audit de social media, ca să înțeleagă unde sunt, dacă fac bine ceea ce deja fac și ce ar putea schimba pentru a avea succes.
Însă… deloc nu sfătuiesc niciun proprietar de mică sau mare afacere să pornească la drum în marketing sau marketing digital, direct cu social media. Nu căuta pe “cineva să facem și noi social media, că nu vindem” dacă website-ul vostru este inexistent sau complet nepotrivit vremurilor în care trăim.
Repară situl, vezi cât de repede se încarcă paginile, cum arată pe desktop/mobile. Cum este experiența în funcție de device-uri în regular sau dark mode etc și doar APOI începe să dai share către profilele de social media. Profile care, apropo, trebuie să se identifice corect ca pagini, și nu profile de persoană.
To social media or not to social media?
Social media nu e o pilulă magică, care să te salveze de la pașii ce trebuiau făcuți anterior începerii trimiterii conținutului spre canalele sociale.
Dacă vrei să discutăm despre social media, contactează-mă și putem să vedem unde ești acum și unde vrei să fii, punând la punct un plan de lucru.
Weekend plăcut!
Articol din categoria: Social Media
0 comentarii