Sau cum să folosești brand-uri și vedete reale, ca să vinzi mizerii Navighez astăzi pe Facebook și dau peste această reclamă: De fiecare dată, când analizez o reclamă pe Facebook, mă uit la aceste elemente componente: numele paginii: Dal mio punto di Svista tag-ul Sponsored: ne arată că este un mesaj pe care nu îl […]

Tu, da, tu! Care te știi om serios și informat. Chiar tu dai apă la moară conspirațiilor pe Facebook. Pentru puținii dintre voi care nu au văzut The Social Dilemma pe Netflix, vă recomand să vă luați din timpul vostru și să vă uitați. Nu vine cu informații noi. Deloc. Doar că le aduce în […]

Trăim vremuri complicate. Virusul COVID-19, așa-numit coronavirus, este, probabil, cea mai mare sperietură trăită în ultimii ani pe zona de boli cu transmisibilitate crescută. Într-un astfel de context, văd afară tot mai multe firme, mari și mici, care încep să-și lase angajații să lucreze de acasă. Fenomenul de „remote work” sau „work from home„, deși […]

Clipul de mai jos este unul care ar trebui să îngrozească pe orice părinte. De fapt pe orice om normal. Urmăriți cu atenție. Este în engleză. O să am în câteva zile și o variantă cu subtitrare în limba română. O echipă de la Bark, o firmă de tehnologie din SUA ce folosește inteligența artificială […]