Adevărul, Evenimentul Zilei, TVR și Simona Halep despre Bitcoin

Sau cum să folosești brand-uri și vedete reale, ca să vinzi mizerii Navighez astăzi pe Facebook și dau peste această reclamă: De fiecare dată, când analizez o reclamă pe Facebook, mă uit la aceste elemente componente: numele paginii: Dal mio punto di Svista tag-ul Sponsored: ne arată că este un mesaj pe care nu îl […]

Cum dai apă la moară conspirațiilor pe Facebook

Tu, da, tu! Care te știi om serios și informat. Chiar tu dai apă la moară conspirațiilor pe Facebook. Pentru puținii dintre voi care nu au văzut The Social Dilemma pe Netflix, vă recomand să vă luați din timpul vostru și să vă uitați. Nu vine cu informații noi. Deloc. Doar că le aduce în […]

Rețelele sociale și 8 Martie 2020

După ce azi dimineața s-a publicat clipul video pe care, împreună cu niște oameni faini (Crina, Bogdan, Dan), la invitația lui Călin, l-am filmat săptămâna trecută, m-am uitat pe rețelele sociale să văd, structural, dacă au făcut vreo modificare la cum arată interfața lor, de 8 martie. Așadar, rețelele sociale și 8 Martie Iată ce […]

Cum să publici un video premieră pe Facebook

Discutăm acum de dimineața cu Călin despre un video premieră pe Facebook și mi-am dat seama că nu există niciun rezultat pe Google, în limba română, despre cum să publici un video premieră pe Facebook, așa că am zis să pun jos câțiva pași. Atenție, dă cu virgulă de multe ori, te poți trezi cu […]

Facebook Live

5 reguli pentru Facebook Live

Funcționează, în mare parte la fel, și pentru Instagram Din seria regulilor de bun simț pentru un Facebook live stream: 1). Întotdeauna anunță locația din care transmiți. Mai ales dacă transmiți ceva superb, cum ar fi un apus sau un peisaj deosebit, oamenii vor vrea să știe de unde transmiți. Fie o spui în textul […]

1 2 3 »